اخبار

.

رییس ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: خوشبختانه هیچگونه کمبود انسانی، مالی و سخت‌افزاری‌ای در مسیر خدمت به زوار اربعین حسینی نداریم.

دکتر فرشید بهشتی در گفتگو با خبرنگار وب‌دا در خرمشهر اظهار داشت: از ماه‌ها قبل با برگزاری جلسات درون‌سیستمی و برون سیستمی هماهنگی‌های لازم به منظور ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی در دانشکده علوم پزشکی آبادان صورت گرفت.

وی اضافه کرد: از روز هفتم مهرماه قراردادها منعقد شد؛ برنامه کشیک پرسنل، پزشکان، نیروهای پشتیبانی و سایر همکاران تنظیم شد و شیفت‌بندی‌ها صورت گرفت.

رئیس ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: طبق برنامه‌های تنظیم شده خریدها از مدت‌ها قبل صورت گرفت و مسائل خرید داروها حق الزحمه‌ها و مباحث پشتیبانی پیگیری شد.

وی خاطرنشان کرد: خدمات دانشکده علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه به زوار اربعین حسینی از روز ۷ مهر آغاز شد و از سیزدهمین روز از مهرماه رسمیت پیدا کرد؛ این خدمات فعالیت‌های دندانپزشکی، مامایی، پرستاری، بهداشت محیط، مبارزه با بیماری‌ها، آزمایشگاه و غیره را شامل می‌شود؛ همچنین پزشک متخصص طب اورژانس، پزشک عمومی و داروساز نیز در شیفت‌های مختلف در این نقطه مرزی حضور دارند.

دکتر بهشتی گفت: انبار دارویی مجهز در منطقه فعال است و برای نخستین بار در کنار بیمارستان صحرایی ما انبار تجهیزات نیز تعبیه شده است.

رئیس ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان با اعلام این خبر که برای مدیران دانشکده کشیک تعریف شده است تا کار مدیران اجرایی را در این ایام در مرز شلمچه انجام بدهند تصریح کرد: در هر شیفت تقریباً ۱۰۰ نفر از پرسنل دانشکده علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه خدمات‌رسانی می‌کنند و ۴۰ آمبولانس فعال هستند که از این تعداد ۲۵ آمبولانس در مرز و بقیه هم فعالیت پشتیبانی را پیگیری خواهند کرد.

وی افزود: خدمات در بیمارستانهای پشتیبان ما نیز به خوبی و به صورت مطلوب ارائه می‌شود همچنین نیروهای بهداشت نیز در پایانه در خصوص بحث بیماریابی و تشخیص بیماری‌های سندرومیک فعالیت خود را دنبال می‌کنند.


 

بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 234966
تعداد بازديد کنندگان سايت: 109755451 تعداد بازديد زيرپورتال: 775027 اين زيرپورتال امروز: 494 سایت در امروز: 92017 اين صفحه امروز: 51