اخبار

.

به مناسبت دهه فجر، در روز بیست و یکم بهمن ماه سالجاری کار بهره‌برداری از دو اورژانس جاده‌ای و بخش‌های تجهیز و توسعه یافته بیمارستان شهید بهشتی آبادان آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار وب‌دا از آبادان، اورژانس جاده‌ای در روستای تنگه۲ با اعتبار ۱۵۹ میلیون تومان و اورژانس جاده‌ای چوئبده با صرف اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان افتتاح شدند. شایان ذکر است 8تکنسین فوریت‌های پزشکی در این پایگاه‌های جدیدالاحداث خدمات‌رسانی خواهند کرد. گفتنی است همچنین کار بهره‌برداری از بخشهای تجهیز و توسعه‌یافته بیمارستان شهید بهشتی آبادان نیز در همین روز آغاز شد. در همین راستا کار تجهیز و توسعه بیمارستان شهید بهشتی آبادان در قالب راه‌اندازی واحد اندوسکوپی و کولونوسکوپی با هزینه کرد ۳.۵ میلیارد ریال، نصب سیستم اکسیژن‌ساز به ظرفیت ۵۰۰ لیتر و هزینه ۶ میلیارد ریال، راه‌اندازی واحد تریاژ با صرف اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال، راه‌اندازی داروخانه مرکزی با هزینه کرد ۱.۲ میلیارد ریال، احداث تاسیسات تصفیه فاضلاب به ظرفیت ۱۵۰ متر مکعب و صرف اعتبار 4میلیارد ریال و محوطه‌سازی رو بهبود روشنایی بیمارستان با هزینه کرد 5میلیارد ریال انجام شد. لازم به ذکر است در آیین افتتاح پروژه‌های جدید دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی آبادان، علاوه بر مسئولان این دانشکده؛ حجت‌الاسلام والمسلین علی ابراهیمی‌پور، نماینده ولی فقیه و امام جمعه آبادان، دکتر عزیزاله شهبازی، فرماندار ویژه این منطقه و دکتر جلیل مختار، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند و از تلاش‌های صورت‌گرفته در حوزه بهداشت و درمان تقدیر کردند.


بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 233819
تعداد بازديد کنندگان سايت: 103584409 تعداد بازديد زيرپورتال: 766822 اين زيرپورتال امروز: 70 سایت در امروز: 12567 اين صفحه امروز: 2