رويدادها و خبرها
یکشنبه 9 تیر 1398 زمان برگزاری المپیاد قهرمانی دانشجویان دختر وزارت بهداشت اعلام شد دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان محل برگزاری چهاردهمین المپیاد قهرمانی دانشجویان دختر انتخاب شد.

به گزارش وبدا، چهاردهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی در دو مرحله در بازه زمانی ۲۰ مرداد تا هشتم شهریور ماه سال جاری به میزبانی وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، با همت والای مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و پیگیری‌های معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و با توجه به تاکید مدیران تربیت بدنی مناطق مبنی بر برگزاری المپیاد در تابستان، مقرر شد این رویداد ورزشی در دو مرحله و در ۹‌رشته ورزشی در تبریز برگزار شود.

چهاردهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در ۹ رشته ورزشی والیبال، بسکتبال، فوتسال، تنیس روی میز، بدمنتنون، شنا، دوومیدانی، تیراندازی و کاراته برگزار خواهد شد. همچنین با توجه به برگزاری این المپیاد ورزشی در دو مقطع زمانی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز و با توجه به ضرورت اخذ اطلاعات و آمار شرکت کنندگان برای برنامه‌ریزی دقیق و پیش بینی امکانات مناسب، مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی باید جدول اعلام آمادگی اولیه خود را بر اساس تعداد نفرات مورد نظر در جدول، به تفکیک هر رشته تکمیل و حداکثر تا تاریخ ۲۵ تیر ماه به معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت ارسال کنند.

بدیهی است دستورالعمل شرکت در المپیاد فقط به دانشگاه‌هایی ابلاغ خواهد شد که پاسخ این نامه را تا تاریخ ۲۵ تیر ماه ارسال کرده ‌باشند.

بنابر این گزارش، مهدی مقدم منش رییس تربیت بدنی معاونت فرهنگی و  دانشجویی وزارت بهداشت با تایید این خبر گفت: با توجه به مساعدت دکتر صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، امید است این المپیاد با همکاری مدیران سایر دانشگاه‌ها در سطح مطلوبی برگزار شود.
تعداد بازديد اين صفحه: 234320
تعداد بازديد کنندگان سايت: 107701550 تعداد بازديد زيرپورتال: 772090 اين زيرپورتال امروز: 423 سایت در امروز: 184731 اين صفحه امروز: 81