رويدادها و خبرها
یکشنبه 9 تیر 1398 پیام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت انتصاب وزیر بهداشت و رفاه خانواده هند
دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت کشورمان در پیامی انتصاب هارش واردهان به عنوان وزیر بهداشت و رفاه خانواده هند را تبریک گفت.
 
به گزارش وبدا، دکتر نمکی در این پیام خطاب به هارش واردهان ابراز امیدواری کرد تا انتصاب او در این مسئولیت مهم، موجب تقویت بیش از پیش علایق و مناسبات دوستانه میان دو ملت شود و زمینه‌های جدید همکاری دو کشور در راستای منافع متقابل را فراهم کند.
 
متن کامل این پیام به شرح زیر است:
 
جناب آقای هارش واردهان
 
وزیر محترم بهداشت و رفاه خانواده هند
 
مایلم تبریکات صمیمانه خود را به مناسبت انتصاب جناب‌عالی به عنوان وزیر بهداشت و رفاه خانواده هند ابراز نمایم.
 
امیدوارم انتصاب شما در این مسئولیت مهم موجب تقویت بیش از پیش علایق و مناسبات دوستانه فیمابین دو ملت گردد و زمینه‌های جدید همکاری دو کشور در راستای منافع متقابل را فراهم نماید.
 
ضمن ابراز خرسندی از تفاهمات به‌عمل آمده میان وزارتین بهداشت جمهوری اسلامی ایران و جمهوی هند طی سال‌های 2019-2018 در زمینه‌های مختلف نظام سلامت، تحقیقات و آموزش علوم پزشکی و به‌ویژه در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی و نیز اجرای پروژه‌های مشترک سرمایه‌گذاری توسط صنایع پزشکی ایران و هند، در این مرحله حمایت و تشویق مدیران و کارشناسان ذیربط دو کشور به ‌منظور اجرایی شدن تفاهمات اخیر و تحکیم و توسعه مناسبات در حوزه سلامت، بسیار حائز اهمیت می‌باشد.
 
اطمینان راسخ دارم، با حمایت های جنابعالی و اراده جدی مسئولین و صنایع پزشکی دو کشور در توسعه همکاری های مشترک در بخش خصوصی و دولتی، در آینده شاهد پیشرفت های بیشتری در برنامه های اجرایی تفاهمات دو کشور باشیم.
 
 فرصت را مغتنم شمرده، جهت اتخاذ تصمیمات مشترک و قابل بهره‌برداری و تعیین گام های اجرایی آتی، بدین‌وسیله از جنابعالی دعوت می‌نمایم در اولین فرصت از جمهوری اسلامی ایران دیدن فرمایید. سلامتی و موفقیت شما و بهروزی ملت بزرگ هند را آرزو می‌نمایم.

تعداد بازديد اين صفحه: 234600
تعداد بازديد کنندگان سايت: 108680702 تعداد بازديد زيرپورتال: 773231 اين زيرپورتال امروز: 92 سایت در امروز: 56635 اين صفحه امروز: 36