شنبه 8 اردیبهشت 1403  
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :

اخبار

1402/11/29 یکشنبه

کسب عنوان نایب قهرمانی تیم فوتسال کارکنان دانشگاه علوم پزشکی آبادان.

تیم فوتسال کارکنان دانشگاه علوم پزشکی آبادان نایب قهرمان رقابت‌های فوتسال دانشگاههای علوم پزشکی استان خوزستان جام دهه فجر۱۴۰۲شد.

.
به گزارش ‌خبرنگار از وبدا آبادان، رقابت‌های فوتسال جام دهه مبارک فجر کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی استان خوزستان از ۲۱ دی ماه به میزبانی دانشگاه جندی شاپور اهواز آغاز و در این مسابقات ۳۰ تیم از بین واحدهای دانشگاه جندی شاپور اهواز، دانشگاه علوم پزشکی آبادان و دانشکده علوم پزشکی شوشتر در 8 گروه 4 و 3 تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این دوره از مسابقات، دانشگاه علوم پزشکی آبادان با شکست تیم‌های بیمارستان سلامت اهواز، شبکه بهداشت و درمان دزپارت، مرکز بهداشت شرق اهواز، شبکه بهداشت و درمان مسجد سلیمان، بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز و دانشکده علوم پزشکی شوشتر به مرحله فینال صعود کرد.

تیم دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرحله  فینال به مصاف تیم شبکه بهداشت و درمان شوش رفت که این دیدار با نتیجه مساوی صفر بر صفر به وقت اضافه کشیده شد و در نهایت بازی را با ضربات پنالتی به حریف خود واگذار کرد و عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات فوتسال را به دست آورد.

شایان ذکر است تیم دانشگاه علوم پزشکی آبادان به مربیگری بابک افشار نژاد و سرپرستی  محمدعلی عزیزی در این جام حضور داشتند.

کسب عنوان نایب قهرمانی تیم فوتسال کارکنان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی استان خوزستان جام فجر ۱۴۰۲ را به همکاران عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم..
آرشیو
كلمات كليدی :فوتسال کارکنانجام دهه ی فجرنائب قهرمانی
نسخه قابل چاپ
بیشتر