شنبه 8 اردیبهشت 1403  
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :

اطلاعیه

1402/1/5 شنبه

معاون توسعه دانشگاه، آغاز بهار طبیعت و حلول ماه بندگی را تبریک گفت.

دکتر اسمعیل ویسی ،معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با انتشار پیامی ، نوروز 1402 و تقارن آن با ماه مبارک رمضان را به پرسنل این دانشگاه تبریک گفت..

.
دکتر اسمعیل ویسی ،معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با انتشار پیامی ، نوروز 1402 و تقارن  آن با ماه مبارک رمضان را به پرسنل این دانشگاه تبریک گفت.


 در این پیام آمده است:


بسمه تعالی

«یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن حال»


بهار طبیعت نوید بخش شکفتن شکوفه‌‌ها و رویش جوانه‌هاست و تقارن آن با ماه عبادت و بندگی  زمینه‌ساز تحول در زندگی مادی و معنوی انسان‌هاست.

خداوند منان را شاکریم که یک بار دیگر توفیق و فرصت بندگی و عبادت در این ماه مبارک را در مدت میهمانی مان بر روی این کره خاکی به ما بخشید، باشد که در پرتو الطاف الهی، در لحظات مغفرت و مرحمت این ماه عزیز، کاری کنیم که خود و خدای خودمان را بهتر شناخته و بیش از پیش در راه ارائه خدمات صادقانه و بی منت به مخلوقات خداوند در جهت ارتقای سلامتی آنان قدم برداریم .

اینجانب  ضمن تقدیر و تشکر از کلیه زحمات و فعالیت های ارزشمند  همکاران  در راستای تحقق اهداف و برنامه های دانشگاه ، فرارسیدن ایام خوش بهار و سال 1402  را به همه عزیزان همکار ، کارمندان، دانشجویان و خانواده دانشگاه علوم پزشکی آبادان تبریک و شاد باش گفته و امیدوارم که با بهره گیری از انوار تابناک قرآن کریم و فضایل ماه مبارک رمضان که طلیعه رحمانی این سال نیکوست شاهد سالی همراه با رشد و شکوفایی برای مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان باشیم و از خدای سبحان سالی سرشار از موفقیت روزافزون همراه با سلامتی را برای همه عزیزان در تمامی عرصه های
  زندگی مسألت می نمایم.


دکتر اسمعیل ویسی
.
آرشیو
كلمات كليدی :سال 1402رمضانعبادتبهار طبیعتآبادان
نسخه قابل چاپ
بیشتر