یکشنبه 30 اردیبهشت 1403  
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :

رویدادها و اخبار

1401/8/18 چهارشنبه

رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت: لزوم تقویت جایگاه ساختاری پدافند غیرعامل در ستاد وزرات بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور.

دکتر جوانمرد ضمن مهم دانستن وظایف پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، از صاحب‌نظران درخواست کرد با رویکرد آینده نگرانه و تحول گرایانه در خصوص آسیب‌ها و تهدیدهای پیش رو و شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، نقطه نظرات کارشناسی و تخصصی خود را بر اساس اسناد بالادستی و واقعیات موجود به مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری ارسال نمایند..

.
به گزارش خبرنگار وبدا به نقل از  روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، همایش پدافند غیرعامل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، وزیر بهداشت و جمعی از معاونین برگزار شد.
 
در این همایش دکتر جوانمرد رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت ضمن اشاره به اهمیت مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در کشور، تقویت جایگاه ساختاری پدافند غیرعامل در ستاد وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های این وزارت دانست و گفت: طی فرآیند بازنگری ساختاری که هم‌اکنون در جریان است این موضوع  موردتوجه ویژه قرار خواهد گرفت.
 
وی در ادامه گفت: ازآنجایی‌که پدافند غیرعامل و مدیریت بحران نسبت به یکدیگر به‌صورت اجزاء یک سیستم عمل می‌کنند، لازم است این دو حوزه به‌صورت یکپارچه در یک واحد تحت عنوان «پدافند غیرعامل و مدیریت بحران» با مأموریت و شرح وظایف مشخص، تجمیع شود.
 
دکتر جوانمرد ضمن مهم دانستن وظایف پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، از صاحب‌نظران درخواست کرد با رویکرد آینده نگرانه و تحول گرایانه در خصوص آسیب‌ها و تهدیدهای پیش رو و شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، نقطه نظرات کارشناسی و تخصصی خود را بر اساس اسناد بالادستی و واقعیات موجود به مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری ارسال نمایند.

 
.
آرشیو
كلمات كليدی :پدافند غیر عاملمدیریت بحرانتوسعه مدیریتتحول اداریدکتر جوانمرد
 
امتیاز دهی